In einer Hose ist stets eine Dose, was könnte da drin nur sein es riecht überaus fein, immer mehr rieche ich diesen Geschmack ich öffne es und seh es ist Schnupftabak, er ist noch ganz frisch nun mach ich mir eine fette Line auf dem Tisch, ich ziehe mein Röhrli hervor stelle mich der Line empor, langsam bück ich mich darüber ond hoffe es verstricht mi strüber! *@* PRIIS *@*
De Dino esch en tommi Nuss, sis Läbe isch ä ned grad en Gnuss I de Schuel chonnt er überhaupt ned drus, sis Hoor wachst em zo de Ohre us. Ond sis Hirni isch so gross wie das vonere Mus er läbt emene Chenderhus! Drum isch er ned sehr gscheit, und sini Nase huere breit!!
Mer Schnopfer suechet emmer di perfekt Schiibe, Drom tüemer emmer alles öbertriibe, Mer wend Tag ond Nacht DÄNE si, Drom hauet mer heftig drii, Mc Chrystals verschtricht ois emmer, Besser gehts nimmer, Es esch kei Schand, Nemm no me ofd Hand Denn beschonsch of wasd gwartet häsch, Nämmlech en mächtige FLASH!!
fickst du deine mutter bist du ein schlimmer schnupfer nihmst du deine freundin von vorne ohne vorher geschnupft zu haben kann es nicht schaden das schnupfen nach dem sex auf dem tisch nachzuholen mit einem bier auf ex hast du dies gemacht sollst du daran denken ficken ist eine pracht aber ohne zu schnupfen und zu saufen ist es wie ohne einen jugo zu raufen
priiiiiiiiiiiiiiis
(ned rassistisch gmeint aber esch mer ke besseri nationalität igfalle)
Schiisi verstopft em 1. stock, Schiisi verstopft em 2. stock, schiisi verstopft em 3. stock, schiisi vertsopft em ganze huus, schiisemer halt zom feister uus priis